Retourbeleid

Wil je je aankoop ruilen of retourneren? Wij helpen je graag!

Je kunt ruilen of retourneren tot 14 dagen na ontvangst van je pakket.

Voor artikelen gekocht tijdens onze sale/supersale of OUTLET biedt Style Wijchen geen mogelijkheid tot terugbetaling. 

 - Is retourneren gratis?

Retourzendingen zijn voor eigen rekening en hangen af ​​van het transportmiddel en het land van waaruit u het pakket retourneert.


- Wat zijn de retourvoorwaarden?

U kunt de artikelen binnen 14 dagen retourneren. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product of namens de consument.

Artikelen moeten ongedragen en in originele staat aan ons worden geretourneerd om in behandeling te kunnen worden genomen. Voor verzending dient het geretourneerde artikel in de originele schoenendoos met tas of beschermhoes te worden verzonden. Zo is het artikel geschikt voor wederverkoop.
Meld uw retourzending altijd aan via een email naar stylewijchen@gmail.com onder vermelding van uw ordernummer. Binnen 24 uur (op werkdagen) ontvangt u een terugkoppeling met verzendinstructies.

 

- Hoe lang duurt het om een ​​product te ruilen?

Bij het aanmelden van uw retour via email (stylewijchen@gmail.com), kunt u aangeven dat u wilt ruilen.

Plaats uw bestelling opnieuw in onze webshop (Zodat u gegarandeerd bent van de juiste maat) 

Stuur de artikelen direct na aanmelding op, zodat we uw ruiling zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat uw ruiling binnen enkele dagen na ontvangst verwerkt is.

- Wat kan ik doen als het artikel dat ik wil ruilen niet meer op voorraad is?

Informeer bij onze klantenservice naar de mogelijkheden. Als uw retourzending al via ons is aangemeld en het artikel niet op voorraad is, nemen we contact met je op en bekijken we samen de mogelijkheden.

- Waar kan ik mijn ordernummer vinden om mijn retourzending te registreren?

Het ordernummer vindt u in de bevestigingsmail die u na uw bestelling heeft ontvangen. Dit is een code van cijfers. Mocht u deze e-mail niet correct hebben ontvangen, stuur dan een bericht naar onze klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen.

- Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is?

Helaas komt het wel eens voor dat een product tijdens de verzending of productie beschadigd raakt.

Uiteraard lossen we dit graag zo snel mogelijk voor u op.

Stuur binnen 24 uur na ontvangst een e-mail naar stylewijchen@gmail.com met een foto van de klacht. Onze klantenservice zoekt dan zo snel mogelijk samen met u naar een oplossing.

- Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

We doen ons best om de retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Nadat we je retourzending hebben ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, voor je verwerkt. Met de track en trace die je ontvangt bij het retourneren, kun je zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen.

Zodra we je retour hebben verwerkt, ontvang je een e-mail. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat de terugbetaling op je rekening staat. Terug betalingen geschiedt via hetzelfde betaalmethode waarmee u uw bestelling heeft betaald.

-Wat zijn de verzendkosten om het pakket naar mij te versturen?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95 voor bestellingen onder
de € 75 euro.

Mocht het orderbedrag door het retourneren van één of meerdere artikelen ervoor zorgen dat het
orderbedrag onder de € 75 komt, dan worden er
verzendkosten in rekening gebracht. Dit bedrag wordt in mindering
gebracht op het terug te betalen bedrag van de geretourneerde artikelen.

Bekijk hier onze volledige algemene voorwaarden .